Palvelut

Header image
Upload UI elementUpload UI element

Laadukas podcast kasvattaa asiantuntijuutta ja liiketoimintaa

Jatkuvalla podcast tuotannolla kasvatat yleisöäsi kestävästi ja pysyt asiakkaidesi mielessä. Kun toimialallasi tapahtuu jotain uutta, voit olla ensimmäisenä puhumassa siitä. Laadukkaasti tuotettu sarja lisää luottamusta ja auttaa asiakkaitasi valitsemaan juuri sinut muiden vaihtoehtojen joukosta.

Mistä on kyse?

Kokonaisvaltainen podcastpalvelu

3 900€/kk

Aihesuunnittelu

Etsimme kanssasi toimialasi kiinnostavimmat teemat

Tehokas äänitys

Vain 1,5 tuntia studioaikaa kuukaudessa

4 täyspitkää jaksoa

Yhdestä äänityskerrasta kuukauden sisältö

Julkaisu viikon tai 2 viikon välein

Näkyvyyttä YouTubessa ja Spotifyssa

Viikoittaiset somevideot

Lyhyet poiminnat podcastista sopivissa kanavissa

Miksi podcast?

Rakennat ajatusjohtajuutta

Asemoidu toimialasi edelläkävijäksi. Podcast antaa sinulle kanavan jakaa asiantuntemustasi ja vahvistaa brändiäsi uskottavana asiantuntijana.

Parannat hakukonenäkyvyyttä

Podcastin avulla nouset esiin Spotifyssa, YouTubessa ja muilla alustoilla. Hyvin optimoitu podcast-sisältö houkuttelee verkkosivukävijöitä ja parantaa Google-sijoituksia.

Luot pysyviä yhteyksiä

Podcast rakentaa luottamusta ja yhteyttä kuulijoihin tavalla, johon perinteinen sisältömarkkinointi ei kykene.
Credit card mockups
Credit card mockups

Laajennat verkostoasi

Hyödynnä podcastin vetovoimaa uusien yhteistyökumppanien houkuttelemiseen ja asiantuntijayhteisöihin verkostoitumiseen.

Viestit asiantuntevasti

Omalla äänelläsi jaetuilla näkemyksillä rakennat vahvaa asiantuntijakuvaa ja erotut kilpailijoista.

Kasvatat myyntiäsi

Sitoutuneet kuuntelijat ovat valmiimpia ostamaan. Hyvin rakennettu podcast-sisältö ohjaa kuulijat suoraan maksaviksi asiakkaiksi.

Kehityt esiintyjänä

Podcast-tuotannon yhteydessä saat sparrausta ja tukea esiintymisvarmuuden ja luontevuuden kehittämiseen.
*Vuonna 2023 tehdyn LinkedInin ja Ipsosin tutkimuksen mukaan 36 % B2B-markkinoijista maailmanlaajuisesti suunnittelee sisällyttävänsä podcastit markkinointistrategiaansa, ja 60 % aikoo lisätä podcastien käyttöä. Lisäksi 43 % päätöksentekijöistä käyttää podcasteja liiketoimintaan liittyvän sisällön hankkimiseen, mikä asettaa podcastit samalle tasolle sähköpostiuutiskirjeiden, webinaarien ja sosiaalisen median kanssa suosituimpina B2B-sisällön kulutuskanavina.

Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?

Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.