Palvelut
Podcast
Anna äänesi kuulua toimialallasi – me teemme siitä helppoa
.avif)
Laadukas podcast kasvattaa asiantuntijuutta ja liiketoimintaa
Jatkuvalla podcast tuotannolla kasvatat yleisöäsi kestävästi ja pysyt asiakkaidesi mielessä. Kun toimialallasi tapahtuu jotain uutta, voit olla ensimmäisenä puhumassa siitä. Laadukkaasti tuotettu sarja lisää luottamusta ja auttaa asiakkaitasi valitsemaan juuri sinut muiden vaihtoehtojen joukosta.
Mistä on kyse?
Kokonaisvaltainen podcastpalvelu
3 900€/kk
Aihesuunnittelu
Etsimme kanssasi toimialasi kiinnostavimmat teemat
Tehokas äänitys
Vain 1,5 tuntia studioaikaa kuukaudessa
4 täyspitkää jaksoa
Yhdestä äänityskerrasta kuukauden sisältö
Julkaisu viikon tai 2 viikon välein
Näkyvyyttä YouTubessa ja Spotifyssa
Viikoittaiset somevideot
Lyhyet poiminnat podcastista sopivissa kanavissa
Miksi podcast?
Rakennat ajatusjohtajuutta
Asemoidu toimialasi edelläkävijäksi. Podcast antaa sinulle kanavan jakaa asiantuntemustasi ja vahvistaa brändiäsi uskottavana asiantuntijana.
Parannat hakukonenäkyvyyttä
Podcastin avulla nouset esiin Spotifyssa, YouTubessa ja muilla alustoilla. Hyvin optimoitu podcast-sisältö houkuttelee verkkosivukävijöitä ja parantaa Google-sijoituksia.
Luot pysyviä yhteyksiä
Podcast rakentaa luottamusta ja yhteyttä kuulijoihin tavalla, johon perinteinen sisältömarkkinointi ei kykene.


Laajennat verkostoasi
Hyödynnä podcastin vetovoimaa uusien yhteistyökumppanien houkuttelemiseen ja asiantuntijayhteisöihin verkostoitumiseen.
Viestit asiantuntevasti
Omalla äänelläsi jaetuilla näkemyksillä rakennat vahvaa asiantuntijakuvaa ja erotut kilpailijoista.
Kasvatat myyntiäsi
Sitoutuneet kuuntelijat ovat valmiimpia ostamaan. Hyvin rakennettu podcast-sisältö ohjaa kuulijat suoraan maksaviksi asiakkaiksi.
Kehityt esiintyjänä
Podcast-tuotannon yhteydessä saat sparrausta ja tukea esiintymisvarmuuden ja luontevuuden kehittämiseen.
*Vuonna 2023 tehdyn LinkedInin ja Ipsosin tutkimuksen mukaan 36 % B2B-markkinoijista maailmanlaajuisesti suunnittelee sisällyttävänsä podcastit markkinointistrategiaansa, ja 60 % aikoo lisätä podcastien käyttöä. Lisäksi 43 % päätöksentekijöistä käyttää podcasteja liiketoimintaan liittyvän sisällön hankkimiseen, mikä asettaa podcastit samalle tasolle sähköpostiuutiskirjeiden, webinaarien ja sosiaalisen median kanssa suosituimpina B2B-sisällön kulutuskanavina.
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.
-2%20Large.avif)