Podcastit
Podcastit ovat erinomainen tapa soluttautua mukaan ihmisten työmatkoille, lenkkipoluille ja kahvipöytäkeskusteluihin
Ota oma kohderymäsi haltuun
Audiopodcastit
Luo suora, henkilökohtainen ja syvällinen yhteys yleisöösi
Podcasteista tulee päivä päivältä relevantimpi osa mediakenttää. Suomalaisista jo 43% kuuntelee podcasteja (Statista), ja nuorissa kohderyhmissä lukema on vielä huomattavasti suurempi.
Se on äärimmäisen henkilökohtainen media, jota kulutetaan useimmiten kuulokkeista ja ajatuksen kanssa. On vaikeaa kuvitella parempaa tapaa saada oma viestinsä perille.
Krashin tuotannoista keskimäärin 75% kuunnellaan loppuun asti ja moni niistä kerryttää tuhansia kuulijoita jaksoa kohden.
Kuulija ja kohdeyleisö edellä
Kilpailu eri mediatuotteiden välillä on kovaa, joten suunnitteluvaiheessa on äärimmäisen tärkeää paikantaa yleisö ja kohderyhmä, jolle tuotantoa tehdään. Onnistumiselle luodaan pohja kun podcast suunnitellaan vastaamaan kuulijan olemassa olevaan tarpeeseen.
Me tuotamme podcastisi alusta loppuun avaimet käteen -periaatteella, voit osallistua prosessiin juuri sen verran, kuin itse haluat. Tekemisen tapoja on monia, mutta meidän tehtävämme on varmistaa se, että podcast-asiat eivät täytä koko työpöytääsi.
Videopodcastit
Kaksi formaattia yhdessä sisällössä
Videopodcasteilla saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla, sillä niiden ääniversiot toimivat erinomaisesti myös audioalustoilla. Videopodcastaaminen on vahvassa kasvussa etenkin YouTubessa, eikä suotta. YouTube:lla on kansainvälisesti 2,8 miljardia käyttäjää ja Suomessakin heitä on vaikuttavat 4,6 miljoonaa.
Videopodcastit ovat yksi luonnollisimmista tavoista luoda pitkää sisältöä YouTubeen ja muille videoalustoille, ennen kaikkea koska ne ovat:
- Toistettavia (niitä voi tehdä jatkuvalla syötöllä)
- Kiinnostavia
- Korkealaatuisia
- Helppo tuottaa
Sisältöä muihin kanaviin
Videopodcasteista saadaan myös leikattua kätevästi lyhytvideoita YouTube Shortsiin, TikTokiin ja Instagram Reelsiin.
Krashin kanssa pääset tuottamaan korkeatasoisia videopodcasteja avaimet käteen -periaatteella.
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.