Blogit
Lue. Kuuntele. Oivalla.
Vaikka tuotamme pääasiassa ääni- ja videomateriaalia, haluamme tarjota teille myös arvokasta tietoa tekstien muodossa. Blogeissamme käsittelemme podcastien ja keskusteluohjelmien tuottamisen perusasioita, tarjoten selkeitä neuvoja ja ideoita aloittelijoille ja kokeneemmillekin.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.

Miten YouTubessa kannattaa markkinoida?
Huolellisella suunnittelulla ja oikealla mainostyypillä voit maksimoida YouTube-markkinointisi tehokkuuden ja tavoittaa haluamasi yleisön.
Lue lisää mistä on kyse

Kaikki impressiot eivät ole samanarvoisia
Mainonnan huomioarvo eri medioissa vaihtelee merkittävästi, eikä 1 000 näyttökertaa sosiaalisessa mediassa ole yhtä vaikuttava kuin 1 000 näyttökertaa televisiossa, radiossa tai online-videossa.
Lue lisää

Podcast-tuotanto, näin se tapahtuu
Podcastin tuotanto voi olla yksinkertaista: puheen tallennusta ja julkaisua. Tuotantoyhtiölle prosessi on kuitenkin paljon monimutkaisempi.
Lue lisää

”Karu totuus” podcasteista
Podcastit eivät ole hyviä keräämään impressioita ja ne menevät harvoin viraaliksi. Tämän takia pelkkä podcastin tekeminen ei monesti riitä, vaan tarvitaan paljon muutakin sisältöä eri kanaviin.
Lue lisää

On aika unohtaa “yrityspodcastit”
Mitä yrityspodcast oikein tarkoittaa ja miksi sitä viljellään? Jos ajatuksena on täsmentää, että yrityspodcastin maksajana ja tuottajana on yritys, on etuliite täysin turha.
Lue lisää

Tämän takia podcastisi ei ole suosittu
Tässä on neljä keskeistä syytä, miksi podcastisi ei välttämättä saavuta toivottua suosiota. On tärkeää myös miettiä, kuinka suosittu podcastin tulisi olla, jotta sen tekemiseen panostaminen on perusteltua.
Lue lisää

Miksi tarvitset oman median?
Oma media voi tarkoittaa esim. sinun podcastiasi, sinun somekanaviasi, uutiskirjettäsi jne. Tämä blogi käsittelee oman median luomisen syitä ja keskeisiä hyötyjä.
Lue lisää
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.
-2%20Large.avif)