Blogit
Lue. Kuuntele. Oivalla.
Vaikka tuotamme pääasiassa ääni- ja videomateriaalia, haluamme myös tarjota teille arvokasta tietoa tekstien muodossa. Blogeissamme käsittelemme podcastien ja keskusteluohjelmien tuottamisen perusasioita, tarjoten selkeitä neuvoja ja ideoita sekä aloittelijoille että kokeneemmillekin.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.

Miksi suomalaiset B2B-brändit eivät kansainvälisty?
Suomi ei kärsi osaamisen tai tuotteiden laadun puutteesta, vaan rohkeuden ja tarinankerronnan vajauksesta. Jos suomalaiset B2B-yritykset haluavat erottua kansainvälisesti, niiden on alettava panostaa brändiin strategisesti, ei logona, vaan johtamisen välineenä.
Lue lisää mistä on kyse

Mitä tulevaisuuden CMO:lta vaaditaan?
CMO-rooli ei ole katoamassa. Se on muuttumassa yhä strategisemmaksi, holistisemmaksi ja liiketoimintalähtöisemmäksi. Ne, jotka osaavat yhdistää asiakasymmärryksen, teknologian ja kaupallisen ajattelun, ovat yhä korvaamattomia.
Lue lisää

Miten YouTubessa kannattaa markkinoida?
Huolellisella suunnittelulla ja oikealla mainostyypillä voit maksimoida YouTube-markkinointisi tehokkuuden ja tavoittaa haluamasi yleisön.
Lue lisää

Kaikki impressiot eivät ole samanarvoisia
Mainonnan huomioarvo eri medioissa vaihtelee merkittävästi, eikä 1 000 näyttökertaa sosiaalisessa mediassa ole yhtä vaikuttava kuin 1 000 näyttökertaa televisiossa, radiossa tai online-videossa.
Lue lisää

Podcast-tuotanto, näin se tapahtuu
Podcastin tuotanto voi olla yksinkertaista: puheen tallennusta ja julkaisua. Tuotantoyhtiölle prosessi on kuitenkin paljon monimutkaisempi.
Lue lisää

”Karu totuus” podcasteista
Podcastit eivät ole hyviä keräämään impressioita ja ne menevät harvoin viraaliksi. Tämän takia pelkkä podcastin tekeminen ei monesti riitä, vaan tarvitaan paljon muutakin sisältöä eri kanaviin.
Lue lisää

On aika unohtaa “yrityspodcastit”
Mitä yrityspodcast oikein tarkoittaa ja miksi sitä viljellään? Jos ajatuksena on täsmentää, että yrityspodcastin maksajana ja tuottajana on yritys, on etuliite täysin turha.
Lue lisää
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä niin räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.
-2%20Large.avif)