Blogit
Lue. Kuuntele. Oivalla.
Vaikka tuotamme pääasiassa ääni- ja videomateriaalia, haluamme myös tarjota teille arvokasta tietoa tekstien muodossa. Blogeissamme käsittelemme podcastien ja keskusteluohjelmien tuottamisen perusasioita, tarjoten selkeitä neuvoja ja ideoita sekä aloittelijoille että kokeneemmillekin.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.
Ota ensimmäinen askel podcast-maailmaan ja tutustu blogeihimme, jotka tarjoavat vastauksia kysymyksiin siitä, miten podcasteja tehdään ja miten ne voivat hyödyttää juuri sinua.

Miten yrityspodcastista tehdään ilmiö? – Case Raastepöytä // Sari Venäläinen & AdvanceB2B
Tämä blogipostaus pohjaa Sari Venäläisen vierailuun Tietotulva -podcastissa. Jaksossa purettiin auki Sarin luotsaama Raastepöytä; yrityspodcast, joka vietiin ideasta julkaisuun ja jakeluun huolellisella suunnittelulla ja korkealla ambitiolla.
Lue lisää mistä on kyse
Vallilan uusi studio on nyt vihitty käyttöön!
Krashin uusi Focus-studio tarjoaa muunneltavat digipinnat, värivalot ja kalusteet, joilla tuotat näyttävät podcastit helposti ja edullisesti.
Lue lisää

Miksi suomalaiset B2B-brändit eivät kansainvälisty?
Suomi ei kärsi osaamisen tai tuotteiden laadun puutteesta, vaan rohkeuden ja tarinankerronnan vajauksesta. Jos suomalaiset B2B-yritykset haluavat erottua kansainvälisesti, niiden on alettava panostaa brändiin strategisesti, ei logona, vaan johtamisen välineenä.
Lue lisää

Mitä tulevaisuuden CMO:lta vaaditaan?
CMO-rooli ei ole katoamassa. Se on muuttumassa yhä strategisemmaksi, holistisemmaksi ja liiketoimintalähtöisemmäksi. Ne, jotka osaavat yhdistää asiakasymmärryksen, teknologian ja kaupallisen ajattelun, ovat yhä korvaamattomia.
Lue lisää

Miten YouTubessa kannattaa markkinoida?
Huolellisella suunnittelulla ja oikealla mainostyypillä voit maksimoida YouTube-markkinointisi tehokkuuden ja tavoittaa haluamasi yleisön.
Lue lisää

Kaikki impressiot eivät ole samanarvoisia
Mainonnan huomioarvo eri medioissa vaihtelee merkittävästi, eikä 1 000 näyttökertaa sosiaalisessa mediassa ole yhtä vaikuttava kuin 1 000 näyttökertaa televisiossa, radiossa tai online-videossa.
Lue lisää

Podcast-tuotanto, näin se tapahtuu
Podcastin tuotanto voi olla yksinkertaista: puheen tallennusta ja julkaisua. Tuotantoyhtiölle prosessi on kuitenkin paljon monimutkaisempi.
Lue lisää
Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?
Ota yhteyttä niin räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.
-2%20Large.avif)