Google hajoaa, videot räjähtää ja B2B-markkinoijat hikoilee

Tietotulvan avausjaksossa Klaus Hietala ja Tapio Auvinen perehtyvät B2B-sisältömarkkinoinnin tulevaisuuteen. Miten Google-hakujen tekoälyintegraatio muuttaa sisällöntuotantoa? Miksi videokilpailu kiihtyy entisestään ja miten erottua joukosta? Kuinka ostopäätökset tehdään yhä useammin ennen ensimmäistäkään myyntikeskustelua? Mikä ajatusjohtajuuden rooli on nykyään, ja miksi sisällön monipuolinen uudelleenkäyttö on kriittisempää kuin koskaan? Tule mukaan, niin etsitään vastauksia yhdessä!

Jos haluat jatkaa keskustelua, niin laita meille viestiä Linkkarissa (Klaus Hietala & Tapio Auvinen)

Sarjan tuottaa Krash Oy.

Chapters

00:00 Kilpailu ja koukut sisällössä: Kuinka erottautua?

03:08 Google ja sen muutokset B2B-markkinoinnissa: Mikä on muuttunut?

05:48 Käyttäjäkokemus ja hakutulosten henkilökohtaisuus: Miten se vaikuttaa?

09:09 Sisältökilpailun kiihtyminen videossa

11:54 Ostopäätökset ja sisällön vaikutus: Miten sisältö ohjaa valintoja?

15:03 Monimutkainen sisältöstrategia: Mitä pitää ottaa huomioon?

19:31 Ostopäätösten taustat ja yhteisön rooli: Kuinka yhteisö muokkaa valintoja?

24:01 Onko ajatusjohtajuus ratkaisevaa?

30:46 Kuinka maksimoida sisällön arvo?

Tilaa Krashin uutiskirje

Tilaa viimeisin blogikirjoitus

Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?

Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.