Valtteri Tauben kanssa AI-junassa

Nyt sukelletaan syvälle… Tässä jaksossa pureudumme tekoälyn ytimeen... Hohhoijaa, pakkohan se oli ihmisen tämäkin copy kirjoittaa. Tietotulvan studioon saapui vastikään yrittäjäksi ryhtynyt, pitkän linjan markkinointimies Valtteri Taube. Valtterin kanssa keskustelemme tekoälyn käytöstä B2B-markkinoinnissa. Tämä jakso ei ole pelkkää teoreettista höttöä, sillä Valtteri jakaa jaksossa myös oman pitkälle viedyn LinkedIn AI-workflownsa.

Tervetuloa AI-junaan!

Valtterin uusi putiikki: https://www.ostracon.ai

Hosteina: Klaus Hietala & Tapio Auvinen

Laita koodia linkkarissa, jos luit tänne asti ;)

Chapters

00:00 Tekoälyn nykytila ja tulevaisuus: Mihin suuntaan ollaan menossa?

00:58 Ostracon AI: Innovatiivinen liiketoimintamalli tekoälyn kentällä

02:56 Markkinointistrategiat ja tapahtumamarkkinointi: Uudet tuulet alalla

06:07 LinkedIn-markkinointi: Haasteet ja mahdollisuudet

09:03 Auttaako tekoäly luomaan parempaa sisältöä?

11:56 Tekoälyn ja ihmisen yhteistyö markkinoinnissa

19:31 Tekoälyn käyttö ja sen rajat: Mihin se pystyy ja mihin ei?

21:36 Tekoäly ja markkinointi

24:31 Luovuus ja tekoäly: Voiko kone olla luova?

28:10 Miten tekoäly muuttaa visuaalista ilmaisua?

30:48 Tulevaisuuden tekoälyorganisaatiot

34:24 Tekoälyn käytännön sovellukset ja haasteet: Hyödyt ja esteet arjessa

Tilaa Krashin uutiskirje

Tilaa viimeisin blogikirjoitus

Lähdetäänkö rakentamaan yleisöäsi?

Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri sinulle sopivat sisällöt.